daar ben ik dan weer eindelijk - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Claire Gerfen - WaarBenJij.nu daar ben ik dan weer eindelijk - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Claire Gerfen - WaarBenJij.nu

daar ben ik dan weer eindelijk

Door: clairecruise

Blijf op de hoogte en volg Claire

09 Februari 2011 | Cayman Eilanden, Georgetown

heey mnensen,

Daar ben ik dan weer. Het is een tijd geleden dat ik op mijn site kon schrijven. Mijn laptop is kapot vandaar. Heel vervelend en ik heb helaas weinig tijd om in Tampa eruit te gaan om hem te laten maken. Hopelijk lukt dat snel. Maar mijn kamergenootje was nu zo lief dat ik op haar laptop kan.
Hoe gaat het met jullie in het nog steeds koude nederland?
Hier gaat alles prima. We hebben 2 charter cruises gehad. Dat houdt in dat de boot dan wordt gehuurd door een organisatie die muziek cruises boekt. De eerste wat the rock boat en de tweede waren allemaal oude rockers. Dan komen er veel artiesten aan boord die concerten geven op het schip. Wel erg leuk voor de verandering. Eind april is er weer een charter. Dan van een muziekzender.
Vorige cruise hadden we een hele erge vertraging omdat de haven gesloten was door het slechte weer. Het was heel erg mistig. We konden niets zien en lagen dus voor anker. Het heeft bijna de hele dag geduurd. iedereen aan boord miste dus de vlucht of bus. Hele lange rijen voor de desk en het was een hele lange dag. Toen we eindelijk aankwamen moesten de nieuwe mensen weer aan boord komen. Normaal doen we dat rond 12 uur tot 3 en nu begonnen we rond 9 uur en we konden om 12 uur pas weg. De hele cruise was heel erg. De mensen waren om de kleinste dingen al erg boos omdat ze de vertraging er meteen bij trekken. De gasten hebben een compensatie gehad maar het is toch nooit goed. hihihih

Voor de rest gaat hier eigenlijk alles prima. Ik heb nu een erg leuk team. Leuke collega's en een super lieve manager. Hij noemt ons zijn princesjes en sterren. Het is zoveel beter dan het was. Ik kan goed overweg met iedereen en het is een fijne sfeer. Dat maakt het werken wel veel leuker.

Vandaag zijn we weer in Grand Cayman en morgen Cozumel. Ik weet niet of het nieuws jullie ook berijkt heeft maar er is een meisje van Royal Caribean vermoord op Cozumel gisteren. Ze weten niet waarom maar het is zeker dat het een moord was. Heel naar om te horen. Ze zeggen dat Cozumel toch wel een veilig eiland is.
Ik krijg hier erg weinig mee van nieuws. Je leeft hier echt op je eigen eilandje. Heel vreemd om niet te weten wat er in de wereld om je heen gebeurd.

Verder werk ik iedere dag. Heb hele wisselende diensten en altijd 2/3 op een dag. Nu ga ik lekker op het dek liggen met mijn boekje (jaja ik ben erg blij met de dwarsliggers). Lekker in de zon.

Hele dikke kuss en groetjes
claire

  • 09 Februari 2011 - 16:34

    Rag:

    Heeeey Claire,
    Leuk weer wat te lezen van je. Fijn dat het team zoveel leuker is geworden, dat scheelt toch wel qua werken, nietdan, jatoch!!? Hartstikke goed van je hoor zoals je het doet. Nog effe volhouden en dan zie je die "gang" uit Olst en Battum ook weer hahaha. Hier alles heel normaal dus je mist niks hihi., En die moord op dat meisje moet je maar niet te veel aan denken...........(getver) ik heb er trouwens niets van meegekregen. Nou, houd je maar weer haaks en ik mail je nog wel. Hartelijke groetjes van ons 3!! Xxx

  • 09 Februari 2011 - 16:50

    Janus:

    Lieverd,
    Top foto's zien er goed uit.. Lekker hoor. Hier is het eindelijk een beetje warmer aan het worden: nou zeg maar een paar graden rond de tien graden..... pfff duurt echt lang voordat de zomer eens komt! Heb net weer een mail gestuurd, dus daar klets ik weer verder in. Dikke zoen en tot snel lieverd! Mis je!!!!!

  • 09 Februari 2011 - 18:40

    Judit:

    Hee Claire!!
    Leuk verhaal en leuke foto's!!
    Fijn dat je het zo leuk hebt en leuk om al die verhalen over je werk te lezen!Lijkt Hotel Villa Ruimzicht wel met al die gezellig gasten ;) Ik zal je vanavond ff mailen, want mis het toch wel dat ik je niet ff snel een sms kan sturen hoor! Of tegenwoordig Whats app! haha ben hip joh met mijn nieuwe Samsung Galaxy S!! Kus kus!!

  • 09 Februari 2011 - 21:37

    Tanja:

    Hoi lieve Claire, wat is het toch apart om te lezen hoe je je dag doorkomt daarooo; die vreselijke foto's van die gezellige palmbomen maken het veraal wel compleet. Ze vallen jou waarschijnlijk niet eens meer op, maar ik vergaap me aan het lekkere weer, strand enz. Zoals de vorige sprekers al zeiden, je mist hier echt helemaal niets. Ik was vandaag bij Bert de Lange,niet om in de stoel te zitten hoor, ik ben nog maar een beginnend bakkie tuinkers, dus er valt niets te knippen. Alsjeblieft niet zeg, ik moet er niet aan denken. Hahaha!! en tegenover de kapsalon zijn 3 kleine kindertjes geadopteerd uit een, ik weet niet welk, afrikaans land. Is dat ff Nieuws!!! Dat is alles. Ik ben al lang niet meer bij Jootje geweest om frites te halen,ja dan hoor je niks.
    Ik ben blij dat je weer een beetje blij bent! Oh wat ben ik jaloers op de gang die naar je toekomt!!! Als je nou ff tot je pensioen op dat "bootje" blijft krijg ik het misschien wel bij elkaar gespaard. Dikke battumse knuffel van de taartjes Wulf!

  • 09 Februari 2011 - 21:40

    Christa:

    Hi lieverd, wat een leuke foto's. Ziet er allemaal heel gezellig uit. Jij ziet er trouwens ook goed uit ondanks het harde werken! Fijn dat het Stan gelukt is het aantal te plaatsen foto's uit te breiden. We mailen of msn'en snel weer. Dikke kus, mams en paps (maar die is er niet) XXX

  • 12 Februari 2011 - 20:25

    T.t. Olst. :

    ha die claire we zijn bij je ouders om de vakantie reis naar ....... te bespreken. we zijn er helemaal uit gekomen en we kunnen niet wachten. toch moeten we nog 8 weken werken om naar je toe te komen.we hebben net de laatste foto's gezien heel erg leuk je in zón tuigje te zien hangen. het ziet er allemaal erg leuk uit. is dit ook iets voor t.t. donderdag heb ik gehoord dat ik een nieuwe baan krijg. boerhof gaat met pensioen. 1juni gaat de winkel dicht. er komt een nieuwe huurder. de winkel wordt helemaal gemoderniseerd. je weet niet wat
    je ziet. we hebben er allemaal heel veel zin in. ik hou je natuurlijk op de hoogte en ik mag van mark r
    er geen . meer tussen zetten. je krijgt de groetjes van juf eef uit olst . lieve groetjes van t.t. en een dii
    kke knuffel. ( je laarzen bevallen prima
    , ik heb ze iedere dag aan en denk dan ook aan je ) houw doei


  • 14 Februari 2011 - 14:43

    Mark:

    Hi claire,
    Hoe is het daar aan die warme kant van de wereld? Hier is het nat en grauw.. Kan niet wachten totdat we jou kant opkomen.. We hebben afgelopen zondag de reisplanning gemaakt erg leuk allemaal. Eerst Florida beetje verkennen en daarna lekker relaxen op de cruise Cocktailtjes en hamburgers..
    Verder gaat het met mij goed. Heb een nieuwe functie op mn werk. Ben nu marketing coordinator en het is erg leuk en druk(heb ik ook al gedaan vorig jaar voor half jaartje)

    Nou ik spreek je snel weer een keertje en tot snel (2 maandjes...)

    XMark

  • 17 Februari 2011 - 21:46

    Paul:

    Lieve schat,

    Dat is een leuk enthousiast verhaal! Fijn dat de manager het goed doet en jullie daardoor ook plezier in het werk hebben.
    Hoe het hier in Deventer is: De tuin is gesnoeid, de krokussen zijn al volop aanwezig, wat nachten met wat milde nachtvorst staan ons nog te komen. In de Waag is een tentoonstelling met schilderijen van veel leden van de familie Korteling, Provinciale verkiezingen over twee weken (3 maart) die spannend zijn om beslissingskracht van het kabinet te bepalen, de op handen zijnde bezuinigingen veroorzaken demonstraties (speciaal onderwijs, openbaar vervoer, ambtenaren).
    Maar wat het grote nieuws van de laatste tijd is ligt in de omwentelingen van de regimes in Tunesie en Egypte.
    De laatste omwenteling (Egypte) hebben we gevolgd toen we een afgelopen weekend in Maastricht waren.
    Daar hebben we leuke dagen gehad. Lekker in het niet verwachte zonnetjes gewandeld langs de Maas, mooie Christelijke kunst gezien in het Bonnefanten Museum, lekker gegeten en een mooi concert met Maarten K die ook op ons feest heeft gezongen. Leuek nazit met zijn vaste pianist en ook zijn moeder. Dit weekend ga ik zaterdag de schilderijen van Korteling bekijken en zondag en maandag diensapotheek en mijn eigen werk. Al met al draait het hier (zoals je merkt) gewoon door. Hilde heeft veel pleizer en behaalt goede resultaten op de foto-opleiding. Maakt mooi foto's.
    Lieve schat geniet verder en maak er een mooie tijd van, zeker met die artiesten die de cruis gaan volgen.

    Dikke kus!!

    xxx
    Paul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Cruise

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2011

Het is alweer maart

09 Februari 2011

daar ben ik dan weer eindelijk

27 December 2010

kerst

15 December 2010

Laatste dagen op de Fascination

25 November 2010

Happy thanksgiving
Claire

Actief sinds 27 Okt. 2010
Verslag gelezen: 722
Totaal aantal bezoekers 18820

Voorgaande reizen:

17 November 2010 - 30 November -0001

Cruise

Landen bezocht: