kerst - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Claire Gerfen - WaarBenJij.nu kerst - Reisverslag uit Georgetown, Cayman Eilanden van Claire Gerfen - WaarBenJij.nu

kerst

Door: clairecruise

Blijf op de hoogte en volg Claire

27 December 2010 | Cayman Eilanden, Georgetown

Sorry ik ben te laat voor kerstwensen maar ik hoop dat jullie allemaal een fijne kerst hebben gehad? Genoeg gegeten en gedronken en gefeest?
Hier was er eigenlijk geen kerst. Sommige afdelingen deden aan sercret Santa maar onze afdeling net niet. Ik moet iedere dag werken en met deze warme temperaturen heb je toch niet echt een kerst gevoel. Ik heb wel met kerst even kunnen skypen. Erg leuk om iedereen op die manier even te zien. Paul en Jan jammer dat ik jullie net gemist heb. Ik wilde zo snel mogelijk online komen maar het leek wel of iedereen me probeerde tegen te werken
Ik zit nu ook al twee weken op een nieuw schip. Inspiration is de naam. Het schip is even groot als de Fascination en heeft precies dezelfde indeling. Alleen de vormgeving en de namen van de verschillende locaties op het schip is anders. En natuurlijk de mensen. Ik heb afscheid moeten nemen van iedereen op mijn oude schip en hier moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen met vrienden maken. Ik ken nu ondertussen wel een aantal mensen. Mijn kamergenoot is heel erg aardig en nodigt me altijd uit als zij iets gaat doen met haar vriendinnen. Mijn collega’s zijn erg aardig en behulpzaam. Nouja niet alle collega’s. Er is er een van Bosnië die ik wel kan schieten soms, wat een k*twijf. Hopelijk gaat die snel naar huis. Maar voor de rest is het wel prima hier. Op deze boot wordt minder gefeest dan op de Fascination en zijn er minder mensen in de crewbar ’s avonds. Dat is natuurlijk wel een groot minpunt.
Voordat ik op dit schip kwam moest ik helaas 2 dagen in Miami verblijven. Ja echt heel verlevend. Ik was met mijn ‘klasgenoten’ van de opleiding op de Fascination. We hebben een auto gehuurd en hebben wat van Miami gezien. Het weer was echt super! Helaas moesten we ook de nodige boodschappen doen voordat we naar ons definitieve schip gingen, dus we hebben ook wat tijd doorgebracht in Walmart. Daarna lekker naar het strand gegaan en een cocktail gedronken. Zoals op de foto te zien is het geen kleine cocktail. Toen ik later de prijs van 25,- dollar zag begreep ik het ergens wel. Hihihi maar het was happy hour dus ik kreeg er nog 1. Ik moest dus twee van die vissenkommen vol drank snel wegwerken omdat de parkeermeter ook nog eens afliep. Het hotel in Miami was ook top! Ik heb me echt vermaakt en dan is het wel erg lastig om afscheid te nemen van mijn klasgenoten. Waar ik toch erg veel tijd mee door heb gebracht.
Voor de rest heb ik eigenlijk niet zo heel veel meegemaakt. We zijn nu onderweg naar de Kaaiman Eilanden en daarna naar Cozumel (een eilandje voor Mexico).
Het zijn mooie bestemmingen en ik hoop er deze week wat meer van te kunnen zien.
Dikke kus en tot snel weer

  • 27 December 2010 - 20:03

    Christa:

    Hi lieverd, leuk weer een verslagje van je te lezen. Gelukkig waren we al redelijk bijgepraat beide kerstadagen. Was hartstikke leuk dat je er op die manier bij was. Je hebt het over foto's maar die staan niet op deze site. Gelukkig hebben bij black berrie al op een andere manier gezien evenals die lekkere cocktail.
    Hele dikke kus,
    'mams

  • 28 December 2010 - 18:09

    Diny:

    Proost! Dat zijn nog eens glazen! Wij drinken er één (of meer) op je tijdens de jaarwisseling. Hopelijk vier je die wel goed!
    Groetjes Diny en Bert

  • 28 December 2010 - 18:51

    Rag:

    Yohoyoho....wat ontzettend leuk jou gezien en gesproken te hebben via Skype!!! Je ziet er goed uit, Claire! Ik kan me voorstellen dat het raar Kerst vieren is met die temperaturen maar geloof me als je hier een paar keer bijna goed op je giecheltje bent gevallen vanwege die opgevroren sneeuwbende,nou jeweetselluf............. XXX van ons en hou je taai!

  • 28 December 2010 - 23:08

    Paul:

    Lieve schat,

    Helaas hebben we elkaar gemist. Dat halen we zeker een keer is.
    Het was heel gezellig bij je ouders. je moeder was weer als vanouds met de traditionele kalkoen!
    Je hebt het druk lees ik uit je verslag en ook steeds weer neiuwe starts. Dat is natuurlijk nu jammer, maar wie weet kom je zo een grote groep mensen tegen die je op een van de volgende reizen weer opnieuw kunt treffen en dan krijg je de ingebrachte energie dubbel en dwars terug!
    De kleinkinderen zijn geweldig! Ze strijden om een plek naast mij aan tafel od anders zo dicht mogleijk bij mij in de buurt. Ik wil je graag een foto van ze sturen. Hoe moet dat?
    Hugo (7 jaar) is mee naar Deventer gekomen en we hebben op de velengde eettafel een spoorbaan aangelgd van 3 meter bij 95 cm! Jan is ook gegrepen door de electrische trein die ik via Marktplaats en locale winkels weer heb samen gesteld.
    Vanavond in de apotheek al begonnen met de voorbereidingen op het nieuwe jaar. Er gaat weer veel veranderen en nieuwjaarsdag zal ik volledig nodig hebben om alles op tijd voor de eerste werkdag in januari 2011 weer gereed te hebben.
    Heb je ook een mail? dan kan ik wat foto's sturen !
    Voor nu veel plezier met je reis en succes met de nieuwe ploeg!
    Een dikke kus van Paul xxxxxxxxxxxx

  • 29 December 2010 - 17:05

    Tanja:

    Hoi Claire, jij ook nog een zalig kerstfeest!!! jammer dat je je maatjes van de vorige boot kwijt bent. Maar als je kamergenoot je steeds meeneemt voelt dat niet al te alleen. Hier gebeurt niet veel, je mist echt niks, behalve dan de gezellige kerst met je familie. Maar verder is het als vanouds: niks niks en nog eens niks. Dominique en Maryse zijn vorige week thuisgekomen, en ik ben gisteren aan mijn laatste kuur begonnen. Joepie!!!! Ik ben helemaal klaar met die troep!!!! Over een dikke week voel ik me een stuk beter. Oud en nieuw gaan Maryse en Dodo naar Het Wimpie, en ik ga gewoon naar bed om 01.00 uur. Hoop dat het bij jou heel gezellig wordt. Ik wens je een heel gelukkig en gezond 2011!!! En..... het is een paar keer knipperen met je ogen, en je bent weer thuis dus geniet ervan!!! Dikke kuzzzz, Tanja

  • 31 December 2010 - 21:33

    Paul:

    Met de klanken van nog 13 platen van de top 2000 brengen wij de laatste 1,5 uur van het huidige jaar door.

    Dikke kus!

    Paul

  • 01 Januari 2011 - 01:27

    Christa:

    Hi lieverd,
    Heel veel geluk in dit nieuwe jaar!! Je bent een kanjer!
    kus, paps en mams

  • 01 Januari 2011 - 09:54

    Jan Van Den Bosch:

    Lieve Claire,
    Op de allereerste plaats wens ik jou het allerbeste voor dit nieuwe jaar. Ik wens je veel plezier en voldoening in je werk toe. En ook privé natuurlijk.
    Je reisverslagen moet ik nog lezen. Dat ga ik gauw doen. Een paar foto's heb ik al wel gezien. Het lijkt wel vacantie, doch ik ga er van uit dat je toch hard moet werken.
    Het kerstdîner bij je ouders was heel gezellig en als altijd van hoge kwaliteit.
    Claire volgende keer meer. Fijne dag en geniet!
    Jan

  • 01 Januari 2011 - 14:52

    Bea:

    Lieve Claire

    Wil je langs deze weg even een heel goed 2011 wensen met heel veel plezier en leuke mensen om je heen. Volgens mij heb je het wel aardig naar je zin daar in het zonnetje terwijl wij hier nog steeds zitten te kleumen. Speken elkaar gauw. Dikke zoen

  • 02 Januari 2011 - 11:49

    Janus:

    Hey miep, wat een leuk berichtje weer. Mooie plaatjes erbij. Een warme kerst is niet echt een kerst nee. Hoop je snel weer even te spreken op msn. We hebben net oud en nieuw achter de rug. Zie mij mail over het verslag daarvan...Het is alweer januari wat betekend dat we kunnen zeggen dat je dit jaar weer terugkomt. En wel over een paar maanden!!!! Yes!
    Kijk er nu al naar uit. Leuk hotel trouwens in Miami. Lekker hoor! Nou vaar rustig verder daar, iedereen de groetjes en maak er een feestje van. Dikke zoen en tot mails, bels of msn!!!
    xx

  • 05 Januari 2011 - 21:06

    Sanne:

    Heee lieve schat,
    Leuk om je berichtjes te lezen. Hoe is het nu? Je ziet wel hele mooie dingen natuurlijk! Gaat de tijd snel? Hier alles ok, kerstdagen weer voorbij en lekker aan het werk. Mis je wel hoor! Doe rustig aan en onder het motto: Alles valt te p..... ook op de Inspiration.
    xxxxx

  • 05 Januari 2011 - 21:07

    Tijn:

    Lieve tante Claire,
    Heel erg bedankt voor de knuffel! Ik ben er erg blij mee en gooi hem telkens op mijn kop!
    X Tijn

  • 06 Januari 2011 - 11:00

    Manon:

    Heeeeee!!!!

    Gelukkig Nieuwjaar!!
    Hoop dat alles goed gaat met je.
    Ff een vraagje: krijg je mijn mails?
    Ik hoor het wel
    xxx

  • 08 Januari 2011 - 18:40

    Marja:

    Hi lieve Claire,
    Ik wens je een heerlijke jaar toe met veel 'zwevende' momenten! Wat een foto zeg!
    Zo dadelijk gaan wij naar Christa's feestje, wel gek zonder jou deze keer. We zullen het gemis moeten wegdrinken; nou dat wordt een hele opgave :-)))
    Liefs en XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Cayman Eilanden, Georgetown

Cruise

Recente Reisverslagen:

05 Maart 2011

Het is alweer maart

09 Februari 2011

daar ben ik dan weer eindelijk

27 December 2010

kerst

15 December 2010

Laatste dagen op de Fascination

25 November 2010

Happy thanksgiving
Claire

Actief sinds 27 Okt. 2010
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 18822

Voorgaande reizen:

17 November 2010 - 30 November -0001

Cruise

Landen bezocht: